воскресенье, 19 мая 2024, 13:33
Сайт: Sofia University ELearning
Курс: Потребителско поведение в дигиталния маркетинг, зимен семестър 2021/2022 (C477079S1)
Глоссарий: Основни термини в курса
Т
Теория на Бекер и ЛанкастърТеорията на Бекер и Ланкастър за потребителско поведение разглежда поребителите като икономически агенти, които произвеждат удовлетворение чрез комбинация от стоки и време. В нея удовлетворението е функция на задоволството от съответната стока във времето, което е ограничен ресурс. |
Теория на съответствиетоКолкото по-голямо е съответствието между марката и имиджа на човек, толкова повече тази марка ще бъде предпочитана от него. |
ТрендOбщо развитие или промяна в ситуацията или в поведението на потребителите. |
У
УбеждениеПроцес, при който у човек се формира приемането на идея, нагласа, решение или действие чрез рационални и логични за него значения. |