неделя, 19 май 2024, 11:56
Сайт: Електронно Обучение в Софийски университет
Курс: Потребителско поведение в дигиталния маркетинг, зимен семестър 2021/2022 (C477079S1)
Речник: Основни термини в курса
Л

Личен избор

Личният избор определя потребителското поведение. Съществуват много и различни теории, засягащи тази категория. Общото във всички тях е, че залагат на постоянни неща, важно място сред които имат човешкият характер и взаимоотношенията на потребителя с околните. Други съществени общи черти са догматичността, превъзходството, отстъпчивостта и агресивността. Например пушачи са онези, в чийто характер са заложени чувства като агресивност и превъзходство и в никакъв случай отстъпчивост. Проучванията показват, че отстъпчивият човек предпочита традиционното, електрическа самобръсначка, слага си повече афтършейв и цели на демоснтрира по-висок статус.