일요일, 19 5월 2024, 10:01 AM
사이트: Sofia University ELearning
강좌: Потребителско поведение в дигиталния маркетинг, зимен семестър 2021/2022 (C477079S1)
용어집: Основни термини в курса
М
Маркетинг в реално времеСтратегия, концентрирана върху актуални събития. Цел: да свърже потребителите с продуктите или услугите, които се предлагат в реално време/ настоящия момент. Използва се често в Twitter, Instagram & Facebook, където се събира актуална информация и след това се таргетира аудиторията. |
Машинно самообучениеПроцесът на компютри, променящи начина, по който изпълняват задачи, като се учат от нови данни, без човек да има нужда да дава инструкции под формата на програма. |
МотивацияДвижеща сила, която е под формата на нужда или причина за да се постигне определена цел. |