Ремаркетинг
|
реципрочност[1] Принципът на реципрочността означава, че когато някой ни подари нещо, ние се чувстваме длъжни да му върнем нещо в замяна. Вероятно сте виждали в супермаркетите как хора първо опитват определен продукт безплатно и после го закупуват, защото се чувстват длъжни да го направят след като са се възползвали от безплатна мостра. Това е прицнипът на реципрочността в действие.
|
рутинна покупка (заучени решения)[1] потребителят има достатъчно опит в покупките на даден продукт, има предпочитания към него и процесът на събиране на информация, оценка и сравнение на алтернативите е съкратен до минимум или въобще отсъства. [2] рутинен процес на купуване, при който потребителите купуват обичайно марката или продукта, който са купували и преди, без или почти без да се замислят или да вземат предвид други марки и продукти. Потребителите са предани към марката и постъпват по навик (например купуват кисело мляко "x" от 2 %). |