В курса „Рекламата и нейното медийно оформление” ще бъде поставен акцентът на рекламата в телевизията. Проследява се рекламата като форма на комуникация в съвременното общество, основни принципи и стратегии. Основна задача е да се изследва езика на рекламата, връзката текст-картина, строежа на изречението и словното богатство на рекламата. Разглеждат се подробно стилистичните средства, използвани в рекламния език, семиотиката на рекламната картина. Прави се опит да се докаже, че езикът на рекламата е специфичен език, който се различава от нормирания език, но се различава и от разговорния език.Обръща се внимание на феномена „немска реклама” и нейното широко рапространение в България – предпоставки и културно- специфични особености на рекламното пространство в Глобална Европа.

Студентите изработват собствени рекламни стратегии за различни продукти според целта на рекламната дейност – начално представяне на продукта, неговото утвърждаване на пазара или подобряване на неговите качества. Цялостният продукт не трябва да бъде заимстван от вече съществуващи рекламни продукти.