Съдържанието е организирано около четири теми : Структура на рекламния дискурс ; Особености на рекламния текст; Реклама и визуална комуникация; Рекламна практика в средиземноморски контекст.. Те матичният подбор е подчинен на желанието студентите да запълнят белите полета по отношение на осведомеността си в областта на разглежданата п роблематиката ; да придобият и развият умения да прилагат адекватно и гъвкаво знанията си; да извлекат полза за личностното и професионалното си осъществяване.

Тематиката се обвързва с автентични документи, които се подлагат на разработка с оглед на затвърждаване на познанията относно рекламния жанр и придобиването на умения за ориентиране в особеностите на рекламната дискурсивна практика.

Съдържанието се опира на автентични документи, чийто подбор е подчинен на виждането за приоритети в прагматичните измерения на рекламната комуникация.