Анотация на учебната дисциплина:
Обучението по дисциплината цели да даде основни знания, умения и разбирания, свързани с усвояването и употребата на езика. В езикознанието тези проблеми са обект на науките психолингвистика и социолингвистика. Тези две науки са източник на учебното съдържание по дисциплината. Учебните резултати представляват способности да се управлява ефективно учебен процес по втори език, като се прилага психолингвистичен-социоилнгвистичен подход. Студентите са готови да реализират придобитите компетенции в практиката на езиковото образование. Обучението включва както теоретична работа, така и практически занимания.
Предварителни изисквания:
Владеене на втори език на равнище В2 по ОЕРР.
Студентите са мотивирани да овладеят познания в областта на усвояването и употребата на езика.
Очаквани резултати:
Учебните резултати представляват способности да се управлява ефективно учебен процес по втори език, като се прилага психолингвистичен-социоилнгвистичен подход. Студентите са готови да реализират придобитите компетенции в практиката на езиковото образование.
Технология на обучението:
Прилага се формата „интерактивна лекция“. Студентите подготвят самостоятелно или в група и изнасят презентация по избрани от тях теми.
Студентите изпълняват и изследователски задачи.
Характер на обучението: редовно
Форма на оценяване: текущ контрол.
В крайното оценяване се включва средно-аритметичната оценка от текущия контрол.
Обучението по дисциплината цели да даде основни знания, умения и разбирания, свързани с усвояването и употребата на езика. В езикознанието тези проблеми са обект на науките психолингвистика и социолингвистика. Тези две науки са източник на учебното съдържание по дисциплината. Учебните резултати представляват способности да се управлява ефективно учебен процес по втори език, като се прилага психолингвистичен-социоилнгвистичен подход. Студентите са готови да реализират придобитите компетенции в практиката на езиковото образование. Обучението включва както теоретична работа, така и практически занимания.
Предварителни изисквания:
Владеене на втори език на равнище В2 по ОЕРР.
Студентите са мотивирани да овладеят познания в областта на усвояването и употребата на езика.
Очаквани резултати:
Учебните резултати представляват способности да се управлява ефективно учебен процес по втори език, като се прилага психолингвистичен-социоилнгвистичен подход. Студентите са готови да реализират придобитите компетенции в практиката на езиковото образование.
Технология на обучението:
Прилага се формата „интерактивна лекция“. Студентите подготвят самостоятелно или в група и изнасят презентация по избрани от тях теми.
Студентите изпълняват и изследователски задачи.
Характер на обучението: редовно
Форма на оценяване: текущ контрол.
В крайното оценяване се включва средно-аритметичната оценка от текущия контрол.
- Teacher: Екатерина Софрониева