Студентите се въвеждат в теорията и практиката на предучилищното образование и в неговата специфика според съвременното законодателство.
Съдържанието на дисциплината обхваща параметрите на предучилищната педагогика, на образованието като нейн обект и на педагогическото взаимодействие, в условията на което се развива културата на поведение на детето.
Разгледани са функциите на играта за детското развитие и нейната специфика в предучилищна възраст.
Студентите имат възможност да интерпретират авторски концепции, свързани с основни проблемни области на предучилищната педагогика, както и да анализират нормативни документи, които регламентират профила и дейността на учителя.
Съдържанието на дисциплината обхваща параметрите на предучилищната педагогика, на образованието като нейн обект и на педагогическото взаимодействие, в условията на което се развива културата на поведение на детето.
Разгледани са функциите на играта за детското развитие и нейната специфика в предучилищна възраст.
Студентите имат възможност да интерпретират авторски концепции, свързани с основни проблемни области на предучилищната педагогика, както и да анализират нормативни документи, които регламентират профила и дейността на учителя.
- Teacher: Лора Спиридонова