Учебната дисциплина е насочена към изграждане на професионална компетентност за планиране, организиране и реализиране на социални дейности, базирани на компетентни, конструктивни и морални, почтени отношения с клиенти, работодатели, колеги и външни партньори в социалната работа. Това включва:
1. Запознаване с основните професионални ценности и норми в социалната работа – теория и модели, нормативни документи, програми и позитивни мерки, които водят до адекватна ориентация в целите на социалното включване и социалната кохезия в обществото.
2. Развитие на умения за осъществяване на ценностен и морален избор в различни ситуации, базирани на основни права-ценности в социалната работа.
3. Усъвършенстване на уменията за анализ на позитивни мерки в социалната работа от етична гледна точка с различни уязвими групи и индивидуални случаи.
4. Запознаване с полезни модели - български и чуждестранни в областта на социалната работа, насочена към ограничаване на бедността, социално включване и социална кохезия.
1. Запознаване с основните професионални ценности и норми в социалната работа – теория и модели, нормативни документи, програми и позитивни мерки, които водят до адекватна ориентация в целите на социалното включване и социалната кохезия в обществото.
2. Развитие на умения за осъществяване на ценностен и морален избор в различни ситуации, базирани на основни права-ценности в социалната работа.
3. Усъвършенстване на уменията за анализ на позитивни мерки в социалната работа от етична гледна точка с различни уязвими групи и индивидуални случаи.
4. Запознаване с полезни модели - български и чуждестранни в областта на социалната работа, насочена към ограничаване на бедността, социално включване и социална кохезия.
- Teacher: Атанас Генчев
- Teacher: Лиляна Стракова