Целта на обучението по дисциплината «методика на обучението по чужд език в ДГ и НУ» е студентите да придобият знания и умения, разбиране и оценяване на принципите и основните понятия в съвременната педагогика на езика. В лекционния курс се прави преглед и анализ на основните учебни методи в езиковото обучение. Акцент се поставя върху комуникативното езиково учене и преподаване.
Същевременно студентите усвояват основни знания и развиват своето разбиране и отношение в конкретна методическа област – методика на ранното езиково учене. Обект на изучаване е ранното комуникативно учене на втори език.
Студентите се запознават с ефективни подходи и техники за ЕО и РЕО.
По време на семинарните и практическите упражнения студентите подготвят самостоятелно или в група и изнасят презентация по избрани от тях теми. Те изпълняват и изследователски задачи като „наблюдение на урок по втори език” и „планиране на урок с прилагане на даден комуникативен учебен метод“ и „провеждане на комуникативен урок по език“.
The course in “Methodology of Foreign Language Teaching” is designed for BA students in pedagogy and linguistics who are studying at “St. Kliment Ohridski” University of Sofia and are working in the field of language teaching or are interested in the topic. The main question in the development of the methodology is “How to ensure effective second language education of children and adults?” A review of relevant educational theories and teaching methods has been offered. Some relevant good practices have been exemplified. In the course of their studies, students gain knowledge of the existing research in the field of foreign language methodology and early foreign language teaching.
Teacher: Екатерина Софрониева
Същевременно студентите усвояват основни знания и развиват своето разбиране и отношение в конкретна методическа област – методика на ранното езиково учене. Обект на изучаване е ранното комуникативно учене на втори език.
Студентите се запознават с ефективни подходи и техники за ЕО и РЕО.
По време на семинарните и практическите упражнения студентите подготвят самостоятелно или в група и изнасят презентация по избрани от тях теми. Те изпълняват и изследователски задачи като „наблюдение на урок по втори език” и „планиране на урок с прилагане на даден комуникативен учебен метод“ и „провеждане на комуникативен урок по език“.
The course in “Methodology of Foreign Language Teaching” is designed for BA students in pedagogy and linguistics who are studying at “St. Kliment Ohridski” University of Sofia and are working in the field of language teaching or are interested in the topic. The main question in the development of the methodology is “How to ensure effective second language education of children and adults?” A review of relevant educational theories and teaching methods has been offered. Some relevant good practices have been exemplified. In the course of their studies, students gain knowledge of the existing research in the field of foreign language methodology and early foreign language teaching.
Teacher: Екатерина Софрониева
- Teacher: Екатерина Софрониева