Diagrama de temas
-
-
-
ВАЖНО!
До 05.01.2022 г. Всеки от вас трябва да качи тук неговите сертификати за:
- Google Ads Search
- Google Ads Display
- Google Ads - Measurement
- Google Ads Video
Всеки от тези сертификати Ви носи по една единица в крайната оценка от курса.
-
Основната част от обучението ще е свързана с практическа работа по рекламна кампания.За тази цел ще бъдете разделени на групи и всяка от групите ще получи реален бюджет за реклама който да използва за постигане на предварително зададени цели.Резултатите от тази практическа работа ще трябва да оформите като курсов проект.Ще използваме споделените от Вас Google ID-та за да Ви дадем достъп до рекламните платформи и бюджети.
-
-
-
“Рекламни възможности на платформата Google Ads - рекламни възможности и добри практики”
IVELINA ANSAROVA
Account Director, General Manager
t: +359 896 608 878
Connect with me on LinkedIn
Accella Digital is two times Finalist in Display Innovation,
Google Premier Partner Awards 2018 & 2019
Read our case study in Think with Google-
За достъп до файла изполвайте Вашия учебен GoogleID
-
-
"Създаване на кампании за мрежите за търсене, дисплей и YouTube - рекламни възможности и добри практики"
-
ВАЖНО! Няма да имаме лекцията във факултета!
Публикувал съм електронно учебно съдържание.
Моля, запознайте се с него и решете поставената задача до 21.11.2022 г.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Като използвате Exercise File.pbix файла създайте всички аналитични отчети описани в учебните филми.
Компресирайте записания от Вас Exercise File.pbix файл в zip файл.
Катечете тук компресирания zip файл с всички създадени от Вас аналитични отчети до 21.11.2022.
-
-
Работата по курсовата задача ще бъде изпълнена екипно.
Моля, до 27.11.2022 г. всеки от Вас да избере екип в който да работи.
До тогава можете да променяте избора си през цялото време.
Тези от Вас които не изберат екип ще бъдат служебно добавени някъде.
На 28.11 ще трябва всеки екип да посочи екипен лидер който ще отговаря за координацията на работата в екипа и ще оценява приноса на всеки към постигнатите резултати.
-
-
Моля, носете си лаптопи.
-
Магистърска програма "Аутсорсинг проекти и компании"- официален линк
-
-
-
-
"Маркетинг чрез съдържание (основни концепции и добри практики)"
-
-
Важно!
Предайте Вашите курсови проекти до 15.02.2023 г.
Само екипният лидер качва :
1) Презентазия, която ще бъде използвана на 16.02 за представяне на резултатите
2) Документ на Word в който подробно е описана работата на екипа по курсовата задача и направените от него изводи
3) Списък на екипа и оценка на приноса на всеки ( от екипния лидер )
-
Моля, използвайте този линк ако не можете да присъствате на място в залата.
-