Επιλογές εγγραφής

Курсът е насочен специално към рекламата в радиото и нейните форми. Целта е да бъде дадена информация на студентите за спецификите и предимствата на радиорекламата, ценовите модели, както и да формира у тях умения за маркетингово мислене. В хода на упражненията студентите развиват своето творческо мислене по отношение на различните рекламни модели, упражняват се да бъдат копирайтъри.

Главна задача на курса е също така да формира у студентите умение да различават рекламните и ПР техники и да ги използват.  Курсът запознава студентите и с това как се прави ПР стратегия на радиостанция и какви са похватите за изграждане на имидж.

Радиорекламата се разглежда на фона на размитието на дигиталната реклама.

Οι επισκέπτες δεν έχουν πρόσβαση στο μάθημα αυτό. Παρακαλούμε συνδεθείτε (με τον λογαριασμό σας).