Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
СУ
Ελληνικά (el)
Български (bg)
Русский (ru)
Српски (sr_cr)
Deutsch (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Português - Portugal (pt)
Ελληνικά (el)
한국어 (ko)
日本語 (ja)
Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείτε πρόσβαση επισκέπτη (
Σύνδεση
)
Обучения на преподаватели и изследователи
Αρχική
Μαθήματα
Виртуален кариерен център за преподаватели
Обучения на преподаватели и изследователи
Модул 8. Авторски права и лицензи за творческо спо...
Анти-плагиатство
Анти-плагиатство
Анти-плагиатство
Πατήστε στο σύνδεσμο
04_Plagiatstvo.pdf
για να δείτε το αρχείο.
◄ Лицензи за творческо споделяне
Μεταπήδηση σε...
Μεταπήδηση σε...
Обявления
Методическо ръководство за проектиране и провеждане на електронно дистанционно обучение в Софийски университет
Вашите въпроси
Презентация 1: Среди (системи) за управление на обучението
Презентация 2: Среди за ЕО с отворен достъп
Презентация 3: Среда за ЕО Мудъл (Moodle)
Презентация 4: Среда за ЕО Мудъл (Moodle) - продължение
Презентация 5: Създаване на (празен) курс
Презентация 6: Основни понятия - Ресурси, Дейности, Блокове
Презентация 7: Записване на участници в курса и връзка с тях
Запис на уебинар "Качване и работа с ресурси в онлайн курса в Мудъл" 20.03.2020, 11 часа
Запис на уебинар "Качване и работа с ресурси в онлайн курса в Мудъл", 20.03.2020 15 часа
Споделени бележки с въпроси и отговори от уебинарите на 20.03.2020 г.
Презентация 8: Структуриране на курс. Добавяне на Ресурси.
Предоставяне на учебни материали за академичен курс в електронна среда Мудъл 2.6
Презентация 9: Създаване и добавяне на дейности в среда Мудъл
Работа с модул "Задание" в Мудъл 2.6 автор Стоян Съев, Факултет по педагогика
Работа с модул "Речник" в Мудъл 2.6 автор Стоян Съев, Факултет по педагогика
Работа с модул "Урок" в Мудъл 2.6 автор Стоян Съев, Факултет по педагогика
Работа с модул "Форум" в Мудъл 2.6 автор Стоян Съев, Факултет по педагогика
Работа с модул "Уики" в Мудъл 2.6 автор Стоян Съев, Факултет по педагогика
Запис на уебинар "Инструменти за организиране на групова дейност", 27.03.2020 16 часа
Споделени бележки с въпроси и отговори от уебинара "Инструменти за организиране и управление на груповата дейност на студентите в Мудъл", 27.03.2020 г., 16:00 часа
Запис на уебинар "Инструменти в Мудъл за текущо (формиращо и сумативно) оценяване", 31.03.2020, 16 часа
Презентация 10: Средства за комуникация и обратна връзка с участниците в курс
Запис на уебинар "Комуникация и колаборация с онлайн студенти", 23.03.2020 11 часа
Запис на уебинар "Комуникация и колаборация с онлайн студенти" 15 часа
Споделени бележки с въпроси и отговори от уебинарите
Презентация 11. Оценяване с Рубрики (Критерии с нива)
Примерна рубрика - Оценяване на презентация
Презентация 12. Създаване на рубрики в Мудъл
Презентация 13. Създаване и използване на тестове в Мудъл
Работа с модул "Тест" в Мудъл 2.6 автор Стоян Съев, Факултет по педагогика
Запис на уебинар "Оценяване с рубрики и тестове", 3.04.2020, 16 часа
Запис на уебинар "Оценяване с рубрики и тестове", 04.04.2020 г., 11:00 ч.
Виртуална Класна Стая - Въведение
BigBlueButton – виртуална класна стая. Създаване, основни настройки и възможности.
Jitsi – виртуална класна стая. Създаване, основни настройки и възможности.
Кратко ръководство за използване на Виртуална класна стая в Мудъл
Записа на уебинар "Виртуална класна стая в Мудъл" 26.03.2020 г., 16:00 часа
Споделени бележки с въпроси и отговори от уебинара Виртуална класна стая на 26.03.2020 г., 16:00 ч.
Запис на уебинара "Педагогически и технологични подходи към справяне с плагиатството и подмяна на самоличността на студента по време на онлайн изпити (27 май 2020)"
Използване на модул в Мудъл за превенция на плагиатство - ръководство за преподаватели
Използване на модул в Мудъл за превенция на плагиатство - ръководство за студенти
Авторски права. Закон за авторското право и сродните му права
Лицензи за творческо споделяне
Технологични средства за защита
Нетикет
Автоматично генериране на цитиране
Оценъчни скали, комплексно оценяване, изпитване и формиране на крайна оценка в Мудъл
Запис на уебинар "Комплексно оценяване", 9.04.2020 г., 16:00
Споделение бележки с въпроси и отговори от уебинар "Комплексно оценяване", 09.04.2020 г.
Връзка за включване в обучението
Запис на уебинара
Запис на уебинара от 21 май
Допълнителни безплатни услуги на Microsoft 365
Запис на уебинара от 26.05.2020 г. част 1
Запис на уебинара от 28.05.2020 г. част 2
Въпроси и отговори
Запис от уeбинара на 02.06.2020 г.
Safe Exam Browser. Какво е? Изтегляне. Инсталация
Конфигуриране на тест със Safe Exam Browser
Решаване на тест със Safe Exam Browser
Инсталационнен файл на Safe Exam Browser, версия 3.0.1.163 (актуално към 05.08.2020 г.)
Връзка към уебсайта на Safe Exam Browser за изтегляне на файла
Указания за практически занятия със Safe Exam Browser (SEB)
Запис от уебинар на тема "Secure Remote Work" 24. 11. 2020 г.
Запис от уебинар тема "Teams for Education" 25.11.2020 г.
Ръководство за работа във Виртуални гишета на СУ
Поставяне на коментар в PDF след сканиране на документ
Поставяне на коментар в PDF, който е създаден от Microsoft Word текстов документ
Видео урок за коментар с бележка след сканиране в Adobe Acrobat reader DC
Видео урок за коментар с бележка в Adobe Acrobat reader DC
Записване на студенти при сливане на курсове в
Сливане на реални дисциплини в СУСИ
Архивиране и възстановяване на курс в Мудъл
Уебинар за новостите в системата, 18.02.2021
Presentation prof. Michael Byram,
Presentation prof. Vitanov
Уебинар за избор на подходящи научни списания за публикуване, 21.10.2021 г.
Избор на подходящи списания
Уебинара за уникално идентифициране на автори, 4.11.2021 г.
Идентифициране на автори
Онлайн семинар за подготовката на риск-регистъра
Сценарий-11-02-21
Изкуствен интелект, машинно самообучение и съвременни езикови технологии: някои възможности и предизвикателства пред университетското образование
Четенето и ИИ
Авторство, сътрудничество, подмяна: ИИ и ролята на студента
Chat GPT като инструмент на ИИ за генерирането на текст-есе: анализ на студентски работи
Запис на представянията и дискусията
Технологични средства за защита ►