Passer au contenu principal
СУ
Français (fr)
Български (bg)
Русский (ru)
Српски (sr_cr)
Deutsch (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Português - Portugal (pt)
Ελληνικά (el)
한국어 (ko)
日本語 (ja)
Vous êtes connecté anonymement (
Connexion
)
Потребителско поведение в дигиталния маркетинг, зимен семестър 2021/2022
Accueil
Cours
Стопански факултет
Магистри, зимен семестър 2021/2022
Дигитален маркетинг
Потребителско поведение в дигиталния маркетинг, зи...
5 октомври 19:00 - 22:00 часа
Същност на потребителското поведение в дигиталния ...
Същност на потребителското поведение в дигиталния маркетинг
483.2 Ko Présentation Powerpoint 2007
Cliquer le lien
Същност на потребителското поведение в дигиталния маркетинг.pptx
pour afficher le fichier.
◄ Индивидуална форма за очакванията на студента
Aller à…
Aller à…
Обявления
Основни правила на курса
Основни термини в курса
Учебна литература за курса
МП Дигитален маркетинг - зимен семестър - 2021-2022
Достъп до електронни курсове за провеждане на занятия за ОКС „Магистър“
Дневниците на проф. Невяна Кръстева - Психология на потребителското поведение в дигиталния маркетинг
Покана за гост - лектори октомври, ноември 2021г.
лекция от Йоанна Томова на тема: Геймификация: успешни примери за малки и големи брандове
Индивидуална форма за очакванията на студента
Присъствие
Присъствие
Психологически и социални фактори, които влияят върху онлайн потребителите
Проектиране на експерименти за фактори на анализ, влияещи върху поведението на потребителите
Разбиране на предпочитанията и поведението на потребителите към сиренето сред кохорта от млади, образовани, международно мобилни китайски потребители
Присъствие
Представете любим ефект в маркетинга
Първи тест за текущ контрол
Присъствие
Присъствие
The impact of social capital and social interaction on customers’purchase intention, considering knowledge sharing in socialcommerce context
Makers and clusters. Knowledge leaks in open innovation networks
The information impact of network media, the psychological reactionto the COVID-19 pandemic, and online knowledge acquisition:Evidence from Chinese college students
Присъствие
Дигиталният лидер и неговите характеристики
Присъствие
Посочете групите в които смятате, че е удчано да членува магазин "При Шами"
Присъствие
Какво знаем за Instagram?
Да поработим с LinkedIn!
Да общуваме с писма е яко :)
Присъствие
Втори тест по потребителско поведение в дигиталния маркетинг
Присъствие
Презентация профил персони
Курсов проект
Присъствие
Комуникация за вашия профил
Представяне на социалната идентичност
Влиянието на когнитивното, оценъчното и афективното измерение
Какво представляват когнитивното, оценъчното и афективното измерение и къде се проявяват най-често?
Значение на културата
Субкултурите и тяхното значение за потребителското поведение в дигитален контекст
Презентация "Какво ни кара да купуваме това, което купуваме?"
Индивидуална задача
Въпроси и отговори финална задача
Въпроси и отговори 1
Изпит в рамките на редовна изпитна сесия
Присъствие ►