Курсът въвежда в основните дилеми на познанието на потребителското поведение и в основните методи и инструменти за изследването му. Главният акцент е върху създаването на потребителна стойност в областите комуникация, дизайн и свободно време, културна идентификация.
Потребителят не е просто крайното звено във веригата на производство, той е задвижваща сила на стилове на живот, включващи нужди, но и ценности, практики, навици, себеизразяване, начин на свързване с другите.
Как се изследва всичко това и какво е мястото на играта в тези стилове или с други думи как да изследваме потреблението като част от хода на всекидневните практики?
След курса студентите знаят: да поставят потребителското поведение в комплексен контекст на всекидневни практики-технологии-пазари-регулации;
Могат: да правят дизайн на самостоятелно изследване, да прилагат методи за генериране на данни и за анализ на потребителски поведения в контекст.
Форма на завършване: провеждане и защита на курсов изследователски проект