Настройки на записването

Курсът по „Реклама“ има за цел да запознае студентите с ключовите концепции, стратегии и техники, използвани в съвременната рекламна индустрия. Той включва теоретичен и практически анализ на различните видове реклама, медийно планиране, бранд мениджмънт и оценка на ефективността на рекламните кампании.

Студентите ще се запознаят с:

Историята и еволюцията на рекламата
Основните концепции и модели в рекламните комуникации
Различните видове реклама – телевизионна, радио, печатна, цифрова, социална медия
Психологическите механизми, влияещи върху потребителското поведение
Етичните и правните аспекти на рекламата
Курсът ще осигури на студентите практически умения за създаване и анализ на рекламни кампании, както и критично мислене за въздействието на рекламата върху обществото.
Гости нямат достъп до този курс. Моля, влезете с потребителско име и парола.