Настройки на записването
Студентите се въвеждат в теорията и практиката на предучилищното образование и в неговата специфика според съвременното законодателство.
Съдържанието на дисциплината обхваща параметрите на предучилищната педагогика, на образованието като нейн обект и на педагогическото взаимодействие, в условията на което се развива културата на поведение на детето.
Разгледани са функциите на играта за детското развитие и нейната специфика в предучилищна възраст.
Студентите имат възможност да интерпретират авторски концепции, свързани с основни проблемни области на предучилищната педагогика, както и да анализират нормативни документи, които регламентират профила и дейността на учителя.
Очакваните резултати са свързани с:
• познаване и адекватно използване на понятийния апарат на предучилищната педагогика;
• познаване и интерпретиране на основни авторски концепции от областта на предучилищната педагогика;
• познаване на учебната документация за предучилищно образование – законодателни норми и наредби, програмни системи и познавателни книжки;
• познаване на спецификата на организация на педагогическото взаимодействие в предучилищна възраст по образователни направления и във възрастов план – на основните принципи, форми и методи на педагогическото взаимодействие в образователните институции, както и на особеностите на комплексната детска съдържателна дейност;
• интерпретиране на очакваните резултати по образователни направления в цялостния процес на педагогическо взаимодействие;
• познаване на основните компетентности и функции на учителя, както и на форми за сътрудничество между участниците в образователния процес;
• основни умения за адекватно използване на методи на изследване;
• основни умения за проектиране на педагогически ситуации и допълнителни форми на педагогическо взаимодействие.
Съдържанието на дисциплината обхваща параметрите на предучилищната педагогика, на образованието като нейн обект и на педагогическото взаимодействие, в условията на което се развива културата на поведение на детето.
Разгледани са функциите на играта за детското развитие и нейната специфика в предучилищна възраст.
Студентите имат възможност да интерпретират авторски концепции, свързани с основни проблемни области на предучилищната педагогика, както и да анализират нормативни документи, които регламентират профила и дейността на учителя.
Очакваните резултати са свързани с:
• познаване и адекватно използване на понятийния апарат на предучилищната педагогика;
• познаване и интерпретиране на основни авторски концепции от областта на предучилищната педагогика;
• познаване на учебната документация за предучилищно образование – законодателни норми и наредби, програмни системи и познавателни книжки;
• познаване на спецификата на организация на педагогическото взаимодействие в предучилищна възраст по образователни направления и във възрастов план – на основните принципи, форми и методи на педагогическото взаимодействие в образователните институции, както и на особеностите на комплексната детска съдържателна дейност;
• интерпретиране на очакваните резултати по образователни направления в цялостния процес на педагогическо взаимодействие;
• познаване на основните компетентности и функции на учителя, както и на форми за сътрудничество между участниците в образователния процес;
• основни умения за адекватно използване на методи на изследване;
• основни умения за проектиране на педагогически ситуации и допълнителни форми на педагогическо взаимодействие.
- Teacher: Лора Спиридонова
Гости нямат достъп до този курс. Моля, влезете с потребителско име и парола.