Diagrama semanal
-
Обучението по Маркетинг на взаимоотношенията (CRM) и аналитични инструменти на дигиталния маркетинг ще се провежда онлайн в Microsoft Teams.
Моля, последвайте този линк за да се включите в лекциите на живо.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ВАЖНО! По курсовия проект ще работят задължително само студентите от МП "Дититален маркетинг".
За всички останали студенти участието в лекциите до края на семестъра и работата по курсов проект е факултативно.Студентите от МП "Дигитален маркетинг" задължително посочват екип в който ще работят по курсовата задача тук.
За студентите от другите магистърски програми е добавен екип в който могат да се включат по желание.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ВАЖНО! GoogleID означава e-mail адрес в домейна @gmail.com .
Много от Вас бяха въвели техния ID номер от сертификата. Това наложи да изтрия всички Ваши отговори и да Ви помоля отново да попълните тази анкета коректно.
Моля, въвеждайте GoogleID което представлява e-mail адрес @gmail.com!
Моля попълнете тази анкета преди 05.12.2021 г.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
-
Указания за използване на платформите за дистанционно обучение!
-
Моля, качете тук Вашите Google сертификати преди 25.10.2021 г.
-
-
How to Use Google AdWords: Best Practices - част 1
Моля, последвайте този линк за да се включите в лекциите на живо.
-
How to Use Google AdWords: Best Practices - част 2
Моля, последвайте този линк за да се включите в лекциите на живо.
-
НЕУЧЕБЕН ДЕН!
-
Маркетинг чрез съдържание - с малко теория и много примери
-
Analyzing consideration engagement
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Като използвате Exercise File.pbix файла създайте всички аналитични отчети описани в учебните филми.
Компресирайте записания от Вас Exercise File.pbix файл в zip файл.
Катечете тук компресирания zip файл с всички създадени от Вас аналитични отчети до 21.11.2021.
-
-
-
-
45.2 MB ビデオファイル (MP4)
-
-
Задача: Трябва да планирате и реализирате дигитална рекламна кампания на МП "Аутсорсинг проекти и компании".
За тази цел ще бъдат създадени подходящи профили в Google и Facebook и в тези профили ще бъде зареден рекламен бюджет.
Вашите лични учебни GoogleID-та и Facebook профили ще бъдат добавени към тях.
Изисквания за курсовата работа:
1. Представяне на таргет групата/ите и агрументация на избора
2. Представяне на стратегията и кампаниите в Google и Facebook Ads
3. Анализ на резултатите от кампаниите
4. Препоръки
-
Моля, последвайте този линк за да изберете екип в който ще работите по курсовата задача.
-
-
6.12.2021 13.12.2021 20.12.2021 10.1.2022 17.1.2022 -
-
-
Магистърска програма "Аутсорсинг проекти и компании"- официален линк
-
-
-
-
-
-
-
-
До 07.02 12:00 часа е необходимо е да подготвите документ на Word в който да опишете реализираната от Вас кампания.
В този документ е необходимо да опишете:
- Как протече работата в екип, индивидуална оценка за всеки от екипния лидер
- Опишете концепцията Ви за проведената от вас кампания. Каква беше вашата целева аудитория? Каква беше вашата рекламна стратегия във Facebook, а в Google? Разкажете или ни покажете Вашата криейтив концепция- визия, текстови елементи и т.н
- Опишете или ни покажете с екранни снимки начина по който реализирахте кампанията
- Какви са Вашите изводи/Какъв е Вашият анализ, на база постигнатите до момента резултати и какво означавате те
- Как бихте продължили една такава кампания в периода до 30 септември 2022 г.
Като използвате за основа този документ, подгответе презентация която да използвате по време на срещата на живо на 07.02.2022 г. , когато всеки от екипите ще може да докладва резултатите от работата си по курсовия проект.
-