Opciones de matriculación

Преподавател: гл. ас. д-р Силвия Станчева

Избираема дисциплина

Курсът представлява културологичен поглед към социалните, политическите и  културните аспекти на „информационното общество”. Той предлага анализ на социалните последствия от появата на новите технологии. Специално внимание се обръща на социалното и културното измерение на „мрежовото общество”, конструирането на виртуална реалност и идентичност, самоконструирането на обществото чрез медийните потоци. Курсът концептуализира връзката между културата и консуматорското общество, появата на „човекът-маса” и културата на хиперкапитализма, епохата на достъпа и икономиката на услугите. Студентите ще бъдат запознати с ключови за проблематиката автори като Мануел Кастелс, Хайди и Алвин Тофлър, Джереми Рифкин, Томас Фридман, Скот Лаш, Зигмунт Бауман и др.

Los invitados no pueden entrar a este curso. Por favor acceda con sus datos.