메인 콘텐츠로 건너뛰기
СУ
  • 한국어 ‎(ko)‎
    Български ‎(bg)‎ Русский ‎(ru)‎ Српски ‎(sr_cr)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Italiano ‎(it)‎ Português - Portugal ‎(pt)‎ Ελληνικά ‎(el)‎ 한국어 ‎(ko)‎ 日本語 ‎(ja)‎
손님 계정으로 접속 (로그인)

Текуща педагогическа практика - Немска

  1. 홈
  2. 강좌
  3. Факултет по класически и нови филологии
  4. Електронно портфолио за студенти от педагогическит...
  5. Текуща педагогическа практика - Немска
  6. Topic 2
  7. Unterrichtsplanung

Unterrichtsplanung

완료 조건
Opened: 월요일, 17 2월 2014, 11:25 AM
Due: 월요일, 24 2월 2014, 11:25 AM

Sie müssen Ihre erste Unterrichtsstunde sorgfältig planen und gestalten. Laden Sie die Lehrskizze runter und benutzen Sie sie bei der Unterrichtsplanung. Besprechen Sie Ihre Ideen mit Ihrem Mentor und schicken Sie Ihre Lehrskizze vor dem Unterricht in der Schule an Ihren Ausbilder. Nach seiner Rückmeldung bearbeiten Sie die Lehrskizze und überdenken Sie noch einmal Ihre Unterrichtsplanung. Tragen Sie nach dem Unterricht Ihre Eindrücke vom durchgeführten Unterricht in die Spalte "Bemerkungen" ein.

Lehrskizze

◄ Педагогическото портфолио за първоначална подготовка на учител по чужд език (стажантска практика в училище)

블록

찾아가기 생략

찾아가기

  • 홈

    • 사이트

      • 내 강좌

      • 태그

    • 내 강좌

    • 강좌

      • Факултет по класически и нови филологии

        • Електронни курсове

        • Анкетни проучвания

        • Master_American Literature

        • Проект по електронно дистанционно обучение на ФКНФ...

        • Електронно портфолио за студенти от педагогическит...

          • Текуща педагогическа практика - Испанска филология

          • Текуща педагогическа практика - Испанска филология

          • Ръководство и презентация на проекта

          • Текуща педагогическа практика - Новогръцка

          • Текуща педагогическа практика - Румънска

          • Текуща педагогическа практика - Португалска

          • Текуща педагогическа практика - Класическа

          • Текуща педагогическа практика - Италианска

          • Текуща педагогическа практика - Френска

          • Текуща педагогическа практика - Немска

            • 공통

            • Topic 1

            • Topic 2

              • 과제Unterrichtsplanung

            • Topic 3

            • Topic 4

            • Topic 5

            • Topic 6

            • Topic 7

            • Topic 8

            • Topic 9

            • Topic 10

            • Topic 11

            • Topic 12

            • Topic 13

            • Topic 14

            • Topic 15

          • Текуща педагогическа практика - Английска

        • Катедра "Англицистика и американистика" (English a...

        • Проект BG051PO001-3.3.06-0045 "Академични курсове ...

        • Катедра "Западни езици"

        • МП Ибероамериканистика

        • Учебни курсове

        • Катедра "Класическа филология"

        • Катедра "Германистика и скандинавистика"

        • Катедра "Романистика"

        • Катедра "Методика на чуждоезиковото обучение"

        • Катедра "Арабистика и семитология"

        • Катедра "Тюркология и алтаистика"

        • Катедра "Кореистика"

        • Катедра "Езици и култури на Източна Азия"

        • Катедра "Класически Изток"

        • МП "Комуникация: език, литература, медии" - акреди...

        • МП "Чужд език (английски), литература, медии" - ак...

        • Катедра "Испанистика и португалистика"

        • Катедра "Японистика"

        • Катедра "Китаистика"

        • Административни

        • Конкурси

        • Докторантско училище

        • ХVІІI научна конференция на нехабилитирани препода...

        • Публични защити на докторанти

        • ДОКТОРАНТСКИ МИНИМУМИ ПО ЗАПАДЕН ЕЗИК

        • БП и МП ЮИЮА

        • Катедра "Южна, Източна и Югоизточна Азия"

        • Защити на магистърски тези

        • Катедра "Португалистика и лузофонски изследвания"

        • Държавни изпити

        • Защити на дипломни работи

        • SUMMIT - групи по интереси

        • Конкурс - Западни езици

        • Промените в наредбата за придобиване на учителска ...

        • Семинар „Ограничаващи фактори пред разширяването н...

        • Често задавни въпроси за работа със СУСИ и Мудъл

        • Среща с ръководители на катедри и отговорници на с...

        • Учебен курс 15 септември

        • Учебен курс 14 септември

        • Психология на рекламата

        • Увод в литературната теория - упражнения

        • Европейски институции и превод

        • Софтуер и превод (SDL Studio, WordFast Anywhere, M...

      • Филиал Бургас

      • Конкурси за прием на докторанти

      • Биологически факултет

      • Богословски факултет

      • Геолого-географски факултет

      • Исторически факултет

      • Медицински факултет

      • Стопански факултет

      • Факултет по журналистика и масова комуникация

      • Факултет по математика и информатика

      • Факултет по науки за образованието и изкуствата

      • Факултет по педагогика

      • Факултет по славянски филологии

      • Физически факултет

      • Философски факултет

      • Факултет по химия и фармация

      • Юридически факултет

      • Center for Education Services

      • Център по кореистика

      • Department for Information and In-Service Training...

      • Integral University Center for Research and Delive...

      • University Center for Information and Communicatio...

      • ПОМОЩ за работа с MOODLE и СУСИ

      • Виртуален кариерен център за преподаватели

      • Докторантско училище

      • Университетски център по управление на качеството

      • Дипломни работи и дисертации

      • Конкурси за академични длъжности

      • Департамент за езиково обучение

      • Административни

      • Център за дистанционно обучение

      • Кариерни и алумни центрове

블록

손님 계정으로 접속 (로그인)
Текуща педагогическа практика - Немска
  • 한국어 ‎(ko)‎
    • Български ‎(bg)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Српски ‎(sr_cr)‎
    • Deutsch ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Português - Portugal ‎(pt)‎
    • Ελληνικά ‎(el)‎
    • 한국어 ‎(ko)‎
    • 日本語 ‎(ja)‎
Data retention summary
Get the mobile app