メインコンテンツへスキップする
СУ
  • 日本語 ‎(ja)‎
    Български ‎(bg)‎ Русский ‎(ru)‎ Српски ‎(sr_cr)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Italiano ‎(it)‎ Português - Portugal ‎(pt)‎ Ελληνικά ‎(el)‎ 한국어 ‎(ko)‎ 日本語 ‎(ja)‎
あなたは現在ゲストアクセスを利用しています (ログイン)

Текуща педагогическа практика - Немска

  1. Home
  2. コース
  3. Факултет по класически и нови филологии
  4. Електронно портфолио за студенти от педагогическит...
  5. Текуща педагогическа практика - Немска
  6. Topic 1
  7. Педагогическото портфолио за първоначална подготов...

Педагогическото портфолио за първоначална подготовка на учител по чужд език (стажантска практика в училище)

完了要件

С помощта на портфолиото можете да документирате вашата подготовка като учители и след завършване на вашето обучение да го използвате за представяне на по-пълна и по-точна “картина” на вашата педагогическа компетентност. Естествено портфолиото не може да замени дипломата, получена въз основа на официални изпити, но то може да предостави по-подробни сведения за протичането на вашата стажантска практика и за знанията и педагогическите умения, които сте придобили по време на нея. Освен това портфолиото може да бъде източник на размишления, на идеи, в много случаи и на корекция на собственото поведение, на размяна на педагогически опит и познания.

Как трябва да работите с педагогическото портфолио?

Педагогическото портфолио съдържа 4 карти, всяка от които поставя различни изисквания към Вас.

Карта А: Стажантска биография

Попълнете необходимите данни лично за вас и за учителите и училищата, в които провеждате стажантската си практика. Ако вече имате педагогически опит до момента, т.е работили сте или работите като учител в училище, в курсове и други учебни заведения, напишете тази информация на съответното място. Тук може да приложите и документи за работата Ви като учител до момента на практиката.

Карта Б: Списък на 15 урочни плана

В картата нанесете училището, класа, датата и темата на изнесения урок и помолете базовия учител да се разпише. Приложете подробен план на всичките 15 урока.

Карта В: Списък на 15 протокола за наблюдение на уроци

Също както при карта Б попълнете училището, класа, датата и темата на наблюдавания урок, заедно с подписа на базовия учител. При наблюдение на уроци на ваши колеги и така също и на базовия учител водете подробен протокол и го приложете.

Карта Г: Списък на 10 педагогически есета

В рамките на около една страница се очаква да разработите различни методически проблеми, които са възникнали по време на стажантската ви практика, като например поведение на учителя, отношение между учител и ученици, социални форми, форми на проверка и оценка и т.н. Повод за тези есета може да бъде собственият ви опит, наблюдение на базовия учител или на ваши колеги, дискусии помежду ви или с базовия учител и т.н. Отбележете в карта Г темата на есето и източника на информация.
Попълвайте редовно педагогическото портфолио, най-добре след всеки изнесен или наблюдаван урок. Напишете даденото есе, когато е налице подходящ повод.

◄ Новинарски форум
Unterrichtsplanung ►

ブロック

ナビゲーション をスキップする

ナビゲーション

  • Home

    • サイトページ

      • マイコース

      • タグ

    • マイコース

    • コース

      • Факултет по класически и нови филологии

        • Електронни курсове

        • Анкетни проучвания

        • Master_American Literature

        • Проект по електронно дистанционно обучение на ФКНФ...

        • Електронно портфолио за студенти от педагогическит...

          • Текуща педагогическа практика - Испанска филология

          • Текуща педагогическа практика - Испанска филология

          • Ръководство и презентация на проекта

          • Текуща педагогическа практика - Новогръцка

          • Текуща педагогическа практика - Румънска

          • Текуща педагогическа практика - Португалска

          • Текуща педагогическа практика - Класическа

          • Текуща педагогическа практика - Италианска

          • Текуща педагогическа практика - Френска

          • Текуща педагогическа практика - Немска

            • 一般

            • Topic 1

              • フォルダПедагогическото портфолио за първоначална подготов...

            • Topic 2

            • Topic 3

            • Topic 4

            • Topic 5

            • Topic 6

            • Topic 7

            • Topic 8

            • Topic 9

            • Topic 10

            • Topic 11

            • Topic 12

            • Topic 13

            • Topic 14

            • Topic 15

          • Текуща педагогическа практика - Английска

        • Катедра "Англицистика и американистика" (English a...

        • Проект BG051PO001-3.3.06-0045 "Академични курсове ...

        • Катедра "Западни езици"

        • МП Ибероамериканистика

        • Учебни курсове

        • Катедра "Класическа филология"

        • Катедра "Германистика и скандинавистика"

        • Катедра "Романистика"

        • Катедра "Методика на чуждоезиковото обучение"

        • Катедра "Арабистика и семитология"

        • Катедра "Тюркология и алтаистика"

        • Катедра "Кореистика"

        • Катедра "Езици и култури на Източна Азия"

        • Катедра "Класически Изток"

        • МП "Комуникация: език, литература, медии" - акреди...

        • МП "Чужд език (английски), литература, медии" - ак...

        • Катедра "Испанистика и португалистика"

        • Катедра "Японистика"

        • Катедра "Китаистика"

        • Административни

        • Конкурси

        • Докторантско училище

        • ХVІІI научна конференция на нехабилитирани препода...

        • Публични защити на докторанти

        • ДОКТОРАНТСКИ МИНИМУМИ ПО ЗАПАДЕН ЕЗИК

        • БП и МП ЮИЮА

        • Катедра "Южна, Източна и Югоизточна Азия"

        • Защити на магистърски тези

        • Катедра "Португалистика и лузофонски изследвания"

        • Държавни изпити

        • Защити на дипломни работи

        • SUMMIT - групи по интереси

        • Конкурс - Западни езици

        • Промените в наредбата за придобиване на учителска ...

        • Семинар „Ограничаващи фактори пред разширяването н...

        • Често задавни въпроси за работа със СУСИ и Мудъл

        • Среща с ръководители на катедри и отговорници на с...

        • Учебен курс 15 септември

        • Учебен курс 14 септември

        • Психология на рекламата

        • Увод в литературната теория - упражнения

        • Европейски институции и превод

        • Софтуер и превод (SDL Studio, WordFast Anywhere, M...

      • Филиал Бургас

      • Конкурси за прием на докторанти

      • Биологически факултет

      • Богословски факултет

      • Геолого-географски факултет

      • Исторически факултет

      • Медицински факултет

      • Стопански факултет

      • Факултет по журналистика и масова комуникация

      • Факултет по математика и информатика

      • Факултет по науки за образованието и изкуствата

      • Факултет по педагогика

      • Факултет по славянски филологии

      • Физически факултет

      • Философски факултет

      • Факултет по химия и фармация

      • Юридически факултет

      • Center for Education Services

      • Център по кореистика

      • Department for Information and In-Service Training...

      • Integral University Center for Research and Delive...

      • University Center for Information and Communicatio...

      • ПОМОЩ за работа с MOODLE и СУСИ

      • Виртуален кариерен център за преподаватели

      • Докторантско училище

      • Университетски център по управление на качеството

      • Дипломни работи и дисертации

      • Конкурси за академични длъжности

      • Департамент за езиково обучение

      • Административни

      • Център за дистанционно обучение

      • Кариерни и алумни центрове

ブロック

あなたは現在ゲストアクセスを利用しています (ログイン)
Текуща педагогическа практика - Немска
  • 日本語 ‎(ja)‎
    • Български ‎(bg)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Српски ‎(sr_cr)‎
    • Deutsch ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Português - Portugal ‎(pt)‎
    • Ελληνικά ‎(el)‎
    • 한국어 ‎(ko)‎
    • 日本語 ‎(ja)‎
データ保持概要
モバイルアプリを取得する