Схема на раздела
-
Ключови идеи:
Отношение между научен модел и научно - учебен модел за представяне на научни понятия, на научна информация
( срав. лингвистичен и лингводидактически модел )
*Специфика на лекционния курс ( задължителна дисциплина, избираема дисциплина )
*Специфика на семинарните занятия
Съгласуваност между лекционни занятия и семинарни занятия
Учебен тезаурус по академичната дисциплина (възможност да се използва инструментът речник в Мудъл )
Съгласуваност между съдържанието на лекционния курс и други курсове, свързани с него
-
Таблицата е опит за съпоставка между научен модел и научно-учебен модел. Опитайте се да илюстрирате постановките с идеи от курса, който преподавате.
35.5 KБ -
Споделете своите виждания за това, каква роля има анотацията на курса, програмата и библиографията към него. Дайте примери за сполучливи анотации и програми. Какви заглавия да се посочват в библиографията, на какъв език и колко?
-
Папката съдържа сканирани частите от книгата "500 съвета към преподавателя" от Ф. Рейс и С. Браун, С. 1995
-