Преглед секција

  • Ключови идеи:

    Отношение между научен модел и научно - учебен модел за представяне на научни понятия, на научна информация

    ( срав. лингвистичен и лингводидактически модел )

    *Специфика на лекционния курс ( задължителна дисциплина, избираема дисциплина )

    *Специфика на семинарните занятия

    Съгласуваност между лекционни занятия и семинарни занятия

    Учебен тезаурус по академичната дисциплина (възможност да се използва инструментът  речник в Мудъл  )

    Съгласуваност между съдържанието на лекционния курс и други курсове, свързани с него

    • Таблицата е опит за съпоставка между научен модел и научно-учебен модел. Опитайте се да илюстрирате постановките с идеи от курса, който преподавате.

    • Папката съдържа сканирани частите от книгата "500 съвета към преподавателя" от Ф. Рейс и С. Браун, С. 1995