Схема на раздела

  • Защото, всеки курс в Мудъл се създава автоматично след взимане на данните за реалните дисциплини от СУСИ и пренасянето им към Мудъл. Това става чрез централизирано синхронизиране с информационната база данни на СУСИ (заедно с информация за студентите, слушащи дисциплината). По този начин за създаването на курс в Мудъл задължително условие е той да фигурира първо в СУСИ и да бъде коректно създаден със съответните титуляр, аистенти, групи студенти специалности и т.н.

    И тук възниква въпроса кой и как трябва да въведе информацията в СУСИ?

    Това става на следните етапи:

    1. Задължение на секретарите на катедри е да качат (попълнят) в СУСИ информация за всички курсове на преподавателите от съответната катедра.
    2. Едва след това администраторите на СУСИ и учебен отдел верифицират и одобряват КАЧЕНАТА ОТ СЕКРЕТАРИТЕ ИНФОРМАЦИЯ.
    3. След това, от УЦКИТ синхронизират базата данни като взимат информация от СУСИ и я копират в МУДЪЛ. 
    4. След това, ако все още има неща, които не могат да бъдат прехвърлени от СУСИ, администраторът на Мудъл търси решение на проблемите по различни начини.