메인 콘텐츠로 건너뛰기
СУ
한국어 (ko)
Български (bg)
Русский (ru)
Српски (sr_cr)
Deutsch (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Português - Portugal (pt)
Ελληνικά (el)
한국어 (ko)
日本語 (ja)
손님 계정으로 접속 (
로그인
)
Академично преподаване (за докторанти и млади преподаватели)
홈
강좌
Докторантско училище
Електронни курсове към Докторантско училище
Академично преподаване (за докторанти и млади преп...
Установяващо и формиращо оценяване; взаимно оценяв...
Линкът препраща към информация за оценяване на пос...
Линкът препраща към информация за оценяване на постиженията на студенти
완료 조건
자원을 열려면
Линкът препраща към информация за оценяване на постиженията на студенти
링크를 클릭
◄ Модел за обратна връзка
..로 바로 가기
..로 바로 가기
Обявления
Кратко разяснение какво представлява платформата Мудъл и как да се запишем в е-курса
Анотация и програма на курса
Задание за приключване на курса "Академично преподаване"
Какъв е профилът на добрия университетски преподавател. Качества, умения, ценности
ключови идеи на конструктивизма и академичното преподаване
Допълнителни ресурси за конструктивизма като образователна философия
изисквания към формулиране на целите на преподаване
Линкът препраща към статия за конструиране на електронен курс (в помощ на университетския преподавател-хуманитарист)
Таксономия на Б. Блум
Таксономия на Блум - схема
Научен и научно -учебен модел
Каква е ролята на анотацията, програмата и библиографията към курса?
Съвети към преподавателя
Интерактивен анализ на занятие по български език
Интересни методи за преподаване
Съвети към преподавателя
Използване на печатни материали
Техники за четене
Техники за четене ( на английски език)
техники за четене на художествен текст
техники за четене чрез задаване на въпроси към текста
Насоки за писане на магистърска теза
Насоки за писане на курсова работа
Използване на инструментите на Мудъл за нуждите на академичното писане
Използване на текстов редактор
Програми за търсене на плагиатство, за проверка на уникалността на текста
Ключови идеи за същност и функции на оценяването в образованието
Писмените работи на студентите, част 3 от книгата "Интересни методи на преподаване"
Начини за оценяване в академичното преподаване
Скали за оценяване
Таксономия на Б. Блум
Насоки за изготвяне на спецификация
Правила за съставяне на тестови задачи
Методически тест за студенти, подготвящи се за учители -българисти
Програми за търсене на плагиатство, за проверка на уникалността на текста
Разяснения за същността на микротекст
Насоки за смислово-структурно членене на научния текст
Нормативна правилност и комуникативна уместност в научния текст
Ключови идеи за същност и функции на оценяването в образованието
Формиращо оценяване
Модел за обратна връзка
Самооценяване
А сега накъде? Информация за професионална реализация
Умения за живот, 6-та част от книгата "Интересни начини за преподаване"
Малка лилава книга от Е. де Боно
Академично слово на американския писател Дейвид Фостър Уолъс
Самооценяване ►