Прескочи на основното съдържание
СУ
Български (bg)
Български (bg)
Русский (ru)
Српски (sr_cr)
Deutsch (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Português - Portugal (pt)
Ελληνικά (el)
한국어 (ko)
日本語 (ja)
В момента имате достъп като гост (
Влизане
)
Академично преподаване (за докторанти и млади преподаватели)
Начална страница
Курсове
Докторантско училище
Електронни курсове към Докторантско училище
Академично преподаване (за докторанти и млади преп...
Интеракция между преподавател и студенти. Дейности...
Използване на текстов редактор
Използване на текстов редактор
Папката съдържа насоки за използване на текстов редактор.
Изтегляне на папката
Rabota stekstov redaktor.doc
◄ Използване на инструментите на Мудъл за нуждите на академичното писане
Отиди на ...
Отиди на ...
Обявления
Кратко разяснение какво представлява платформата Мудъл и как да се запишем в е-курса
Анотация и програма на курса
Задание за приключване на курса "Академично преподаване"
Какъв е профилът на добрия университетски преподавател. Качества, умения, ценности
ключови идеи на конструктивизма и академичното преподаване
Допълнителни ресурси за конструктивизма като образователна философия
изисквания към формулиране на целите на преподаване
Линкът препраща към статия за конструиране на електронен курс (в помощ на университетския преподавател-хуманитарист)
Таксономия на Б. Блум
Таксономия на Блум - схема
Научен и научно -учебен модел
Каква е ролята на анотацията, програмата и библиографията към курса?
Съвети към преподавателя
Интерактивен анализ на занятие по български език
Интересни методи за преподаване
Съвети към преподавателя
Използване на печатни материали
Техники за четене
Техники за четене ( на английски език)
техники за четене на художествен текст
техники за четене чрез задаване на въпроси към текста
Насоки за писане на магистърска теза
Насоки за писане на курсова работа
Използване на инструментите на Мудъл за нуждите на академичното писане
Програми за търсене на плагиатство, за проверка на уникалността на текста
Ключови идеи за същност и функции на оценяването в образованието
Писмените работи на студентите, част 3 от книгата "Интересни методи на преподаване"
Начини за оценяване в академичното преподаване
Скали за оценяване
Таксономия на Б. Блум
Насоки за изготвяне на спецификация
Правила за съставяне на тестови задачи
Методически тест за студенти, подготвящи се за учители -българисти
Програми за търсене на плагиатство, за проверка на уникалността на текста
Разяснения за същността на микротекст
Насоки за смислово-структурно членене на научния текст
Нормативна правилност и комуникативна уместност в научния текст
Ключови идеи за същност и функции на оценяването в образованието
Формиращо оценяване
Модел за обратна връзка
Линкът препраща към информация за оценяване на постиженията на студенти
Самооценяване
А сега накъде? Информация за професионална реализация
Умения за живот, 6-та част от книгата "Интересни начини за преподаване"
Малка лилава книга от Е. де Боно
Академично слово на американския писател Дейвид Фостър Уолъс
Програми за търсене на плагиатство, за проверка на уникалността на текста ►