Основни термини в курса
Това е основен модул, който позволява набавянето на ценна библиотека с термини, които е необходимо да бъдат използвани в Потребителското поведение в дигиталния маркетинг.
Модулът за активност Речник позволява на участниците да създадат и поддържат списък от дефиниции, като в речник, или да съберат и организират ресурси или информация.
Всеки от членовете на курса може да качва файлове към дефинициите в речника. Качените изображения се показват в дефинициите. В речника може да се търси или да се преглежда по азбучен ред или по категории, дата или автор. Дефинициите се одобряват от преподавател, преди да станат видими за всички.
Ако филтърът за автоматично свързване с речник е активиран, думите върху страниците на курса, които са обяснени в речника, автоматично се превръщат в хипервръзки към речника.
Разрешени са комнетарите върху дефинициите. Същите могат ще бъдат оценявани с рейтинг от преподавателите, но и от студентите (взаимно оценяване). Рейтингите се обобщават за да формират крайна оценка, която се записва в дневника с оценки.
Речник може да се използва за:
- Колективно съставяна банка от термини.
- Пространство за представяне, в което новите студенти пишат името си и нещо за себе си.
- Колекция от бързи подсказки по най-добри практики в дадена област.
- Споделено пространство с файлове за видео, аудио и изображения.
- Списък от факти, които трябва да се запомнят.
Други | А | Б | В | Г | Д | Е | Ж | З | И | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ъ | Ь | Ю | Я | Всички
В |
---|
ВъзприятиеПроцес, при който у човек се формират цялостни сетивни образи на предмети и явления, намиращи се за момента в обхвата на неговите сетивни органи. | |||
Възприятие (perception)[1] Възприятието (perception) e процес, посредством който индивидът подбира, систематизиpa и тълкува информацията, за да сътвори една своя, съответстваща на разбиранията му, картина на света. Някои виждат "Кадилак" като заветна цел, докато други го приемат като прекалена показност, в резултат на своето възприятие. | |||
Външно ориентирани потребителиПотребители, чието потребителско поведение се отличава със стремеж за съревнование с останалите. Те формират 2/3 от пазара. | |||
Вътрешно ориентирани потребителиТези потребители не се стремят към имидж, когато взимат решение за покупка. Оценяват продукта според преживяването. | |||