Използвайте този азбучен указател за да прегледате речника

Други | А | Б | В | Г | Д | Е | Ж | З | И | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ъ | Ь | Ю | Я | Всички

Страница:  1  2  3  4  5  6  7  (Още)
  Всички

B

B2B Business to Business

  • Когато бизнесът продава продукти или услуги на друг бизнес, който е негов клиент, а не на краен потребител.

Business to Consumer (B2C)

  • Бизнес към клиент е, когато се продава услуга или продукт на крайните потребители.

C

Click per Delivered CPD

  • Терминът показва съотношението между броя кликове, които са се извършили (брои се отваряне и последване на всякакви линкове и бутони в имейла) спрямо всеки доставен имейл от кампанията.

Copywriting

  • Писане на съдържание със специално подбрани ключови думи, с цел изкачване на интернет страницата в класирането на търсачките.

D

Dark Post - Facebook

  • Таргетирани реклами, които за разлика от органичните такива не се появяват в timelin-a и feed-a на последователите/приятелите ви. Те се показват като спонсорирано съдържание единствено и само във feed-a на потребителите, към които те специфично са насочени. 

F

Facebook Business Suite

  • Безплатен инструмент, създаден от Facebook, чрез който човек може да управлява своите профили във Facebook, Instagram и Messenger от едно място.

А

асиметрично господство

Явление, при което потребителите имат склонност да променят предпочитанията си към два варианта, когато е предоставен и трети вариант, който е асиметрично доминиран. 


Б

Бисквитка

  • Малък текстов файл, който се изпраща и съхранява на компютрите на крайните потребители на уеб сайтове. С тяхна помощ страниците идентифицират техните интереси и им създават потребителски профили.

В

водачи на мнения

[1] носители на ръководно мнение са хора (" водачи на мнения"), които упражняват пряко или косвено социално влияние върху околните. Такива хора наричаме още лидери. В рекламната стратегия те са важни при рекламиране на продукти, предлагащи някаква форма на самоизява. Автомобили, дрехи, членство в клуб, битова техника, са сред продуктите, продажбата на които се влияе от лидерите на мнението. Една от успешните находки на рекламните кампании е, определена марка или гама продукти да се свързват съвсем буквално с лицето и успешната кариера на представители на различни сфери в публичното пространство. Разпространена практика е известни спортисти, манекени и други представители на шоубизнеса, или въобще личности, за които се говори, да се използват като рекламни лица.


Възприятие

Процес, при който у човек се формират цялостни сетивни образи на предмети и явления, намиращи се за момента в обхвата на неговите сетивни органи.



Страница:  1  2  3  4  5  6  7  (Още)
  Всички