Използвайте този азбучен указател за да прегледате речника

Други | А | Б | В | Г | Д | Е | Ж | З | И | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ъ | Ь | Ю | Я | Всички

Л

Личен избор

Личният избор определя потребителското поведение. Съществуват много и различни теории, засягащи тази категория. Общото във всички тях е, че залагат на постоянни неща, важно място сред които имат човешкият характер и взаимоотношенията на потребителя с околните. Други съществени общи черти са догматичността, превъзходството, отстъпчивостта и агресивността. Например пушачи са онези, в чийто характер са заложени чувства като агресивност и превъзходство и в никакъв случай отстъпчивост. Проучванията показват, че отстъпчивият човек предпочита традиционното, електрическа самобръсначка, слага си повече афтършейв и цели на демоснтрира по-висок статус.