주요 내용으로 넘어가기
СУ
한국어 (ko)
Български (bg)
Русский (ru)
Српски (sr_cr)
Deutsch (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Português - Portugal (pt)
Ελληνικά (el)
한국어 (ko)
日本語 (ja)
손님 계정으로 접속 (
로그인
)
Потребителско поведение в дигиталния маркетинг, зимен семестър 2021/2022
홈
강좌
Стопански факултет
Магистри, зимен семестър 2021/2022
Дигитален маркетинг
Потребителско поведение в дигиталния маркетинг, зи...
공통
Обявления
Обявления
Общи новини и съобщения
포럼 검색
포럼 검색
List of discussions. Showing 1 of 1 discussions
상태
제목
시작됨
최근 게시
답글들
동작들
Провеждане на занятие на 05.10
Locked
Алексей Потебня
5 10월 2021
Алексей Потебня
5 10월 2021
0
..로 바로 가기
..로 바로 가기
Основни правила на курса
Основни термини в курса
Учебна литература за курса
МП Дигитален маркетинг - зимен семестър - 2021-2022
Достъп до електронни курсове за провеждане на занятия за ОКС „Магистър“
Дневниците на проф. Невяна Кръстева - Психология на потребителското поведение в дигиталния маркетинг
Покана за гост - лектори октомври, ноември 2021г.
лекция от Йоанна Томова на тема: Геймификация: успешни примери за малки и големи брандове
Индивидуална форма за очакванията на студента
Същност на потребителското поведение в дигиталния маркетинг
Присъствие
Присъствие
Психологически и социални фактори, които влияят върху онлайн потребителите
Проектиране на експерименти за фактори на анализ, влияещи върху поведението на потребителите
Разбиране на предпочитанията и поведението на потребителите към сиренето сред кохорта от млади, образовани, международно мобилни китайски потребители
Присъствие
Представете любим ефект в маркетинга
Първи тест за текущ контрол
Присъствие
Присъствие
The impact of social capital and social interaction on customers’purchase intention, considering knowledge sharing in socialcommerce context
Makers and clusters. Knowledge leaks in open innovation networks
The information impact of network media, the psychological reactionto the COVID-19 pandemic, and online knowledge acquisition:Evidence from Chinese college students
Присъствие
Дигиталният лидер и неговите характеристики
Присъствие
Посочете групите в които смятате, че е удчано да членува магазин "При Шами"
Присъствие
Какво знаем за Instagram?
Да поработим с LinkedIn!
Да общуваме с писма е яко :)
Присъствие
Втори тест по потребителско поведение в дигиталния маркетинг
Присъствие
Презентация профил персони
Курсов проект
Присъствие
Комуникация за вашия профил
Представяне на социалната идентичност
Влиянието на когнитивното, оценъчното и афективното измерение
Какво представляват когнитивното, оценъчното и афективното измерение и къде се проявяват най-често?
Значение на културата
Субкултурите и тяхното значение за потребителското поведение в дигитален контекст
Презентация "Какво ни кара да купуваме това, което купуваме?"
Индивидуална задача
Въпроси и отговори финална задача
Въпроси и отговори 1
Изпит в рамките на редовна изпитна сесия
Основни правила на курса ►