Основни термини в курса
Това е основен модул, който позволява набавянето на ценна библиотека с термини, които е необходимо да бъдат използвани в Потребителското поведение в дигиталния маркетинг.
Модулът за активност Речник позволява на участниците да създадат и поддържат списък от дефиниции, като в речник, или да съберат и организират ресурси или информация.
Всеки от членовете на курса може да качва файлове към дефинициите в речника. Качените изображения се показват в дефинициите. В речника може да се търси или да се преглежда по азбучен ред или по категории, дата или автор. Дефинициите се одобряват от преподавател, преди да станат видими за всички.
Ако филтърът за автоматично свързване с речник е активиран, думите върху страниците на курса, които са обяснени в речника, автоматично се превръщат в хипервръзки към речника.
Разрешени са комнетарите върху дефинициите. Същите могат ще бъдат оценявани с рейтинг от преподавателите, но и от студентите (взаимно оценяване). Рейтингите се обобщават за да формират крайна оценка, която се записва в дневника с оценки.
Речник може да се използва за:
- Колективно съставяна банка от термини.
- Пространство за представяне, в което новите студенти пишат името си и нещо за себе си.
- Колекция от бързи подсказки по най-добри практики в дадена област.
- Споделено пространство с файлове за видео, аудио и изображения.
- Списък от факти, които трябва да се запомнят.
Други | А | Б | В | Г | Д | Е | Ж | З | И | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ъ | Ь | Ю | Я | Всички
Т |
---|
Теория за личността на Карен ХорниКарен Хорни подчертава значението на социалните условия и факторите на средата при формирането на личността. Според нея има 10 нужди, които се появяват в следствие на опитите на индивида за развитие на личността му. Те са групирани в 3 главни насоки: - Услужливият тип – тези, които се обръщат към хората, наблягайки на нуждата си от любов; предпочитат маркови стоки - Агресивния тип – наглягат на нуждата си за сила, власт, манипулаия - Незаинтересован тип – странят от хората, независимост, разчитата на себе си; не са способни на обвързване | |||
Теория на Бекер и ЛанкастърТеорията на Бекер и Ланкастър за потребителско поведение разглежда поребителите като икономически агенти, които произвеждат удовлетворение чрез комбинация от стоки и време. В нея удовлетворението е функция на задоволството от съответната стока във времето, което е ограничен ресурс. | |||
Теория на съответствиетоКолкото по-голямо е съответствието между марката и имиджа на човек, толкова повече тази марка ще бъде предпочитана от него. | |||
ТрендOбщо развитие или промяна в ситуацията или в поведението на потребителите. | |||