Aperçu des sections
-
-
Методическо ръководство за проектиране и провеждане на електронно дистанционно обучение в Софийски университет
Автор: проф. д-р Румяна Пейчева
-
- Технологични възможности на електронната средата Мудъл за подпомагане на академичен курс
- Технологични възможности за тематично или седмично представяне на съдържанието на курса. Общо оформяне на курса в средата.
- Управление на записването на участници в курса чрез предлаганите функционалности на средата
- Връзка с участниците в курса посредством предлаганите от средата средства
- Архивиране на курса за провеждане през следваща година
- Оформяне на курс на база на съществуващ от предходна година
- Технологични възможности на електронната средата Мудъл за подпомагане на академичен курс
-
- Технологични средства за предоставяне на различни типове учебни материали
- Текстови материали
- Графични/картинни материали
- Аудио-материали
- Видео материали
- Мултимедийни материали
- Връзки към външни Интернет ресурси
- Интегриране на софтуерни приложения
- Настройки и подредба на материалите в темите
- Технологични съвети относно начина на предоставяне на учебните материали
-
15.9 Ko Word 2007 document
- Технологични средства за предоставяне на различни типове учебни материали
-
- Технологични възможности за организиране на учебни дейности в академичен курс чрез средата.
- Дейности, свързани с преподаването
- Дейности, извършвани от обучаемите
- Индивидуални и групови дейности на обучаемите
- Обратна връзка и оценяване при учебни дейности
- Технологични съвети относно организирането на учебните дейности в курса посредством средата
- Технологични възможности за организиране на учебни дейности в академичен курс чрез средата.
-
Модул 4. Технологични средства за комуникация и обратна връзка с участниците в академичен курс посредством електронна среда Мудъл.
- Средства за обратна връзка при обучение в Мудъл
- Обратна връзка в началото на тема/курс
- Бърза/кратка обратна връзка при изучаване на тема
- Обратна връзка след края на тема/курс
- Средства за дискусия при обучение с помощта на средата
- Комуникация с едновременно включване на участниците в средата
- Отчитане на присъствия и отсъствия в курса с помощта на средата
- Технологични съвети относно комуникацията чрез средата
- Средства за обратна връзка при обучение в Мудъл
-
- Тестове, основни типове тестове в Мудъл
- Създаване, провеждане и оценяване на тестове в Мудъл
- Технологични съвети относно тестовете и оценяването
-
-
-
Кратко ръководство за използване на Виртуална класна стая в Мудъл
Автор: доц. Калоян Харалампиев, Философски факултет
-
-
В рамките на уебинара, проведен на 27 май 2020 чрез платформата Teams, са представени различни аспекти (включително нормативни) на феномена плагиатство, направена е демонстрация за работа със системата за превенция на плагиатство, интегрирана в университетската среда за електронно обучение, и са разгледани различни педагогически и технологични подходи към справяне с плагиатството и подмяна на самоличността на студента по време на онлайн изпити.
-
19 май 17:30 часа
- Активиране и използване на потребителски профили в Microsoft Office365 на адрес https://365.uni-sofia.bg/register
- Инсталиране и лицензиране на настолни приложенията от портфолиото на Microsoft Office365 (Teams, Word, Excel, PowerPoint и други).
- Организиране на онлайн среща с хора, които имат Офис 365 акаунти и поканване на външни (нерегистрирани в платформата) гости
- Интеграция с Moodle (например с http://elearn.uni-sofia.bg )
- Споделяне на екрана или отделни прозорци
- Възможност за смяна на фона зад презентиращия
- Пускане на системно видео (ако презентацията има звук или показвате видео от YouTube и т.н.)
-
За да се включите в един или повече от тези уебинари е необходимо:
Да си инсталирате приложението Microsoft Teams от адрес: https://products.office.com/bg-bg/microsoft-teams/download-app . Приложението е налично и за мобилни телефони! Да стартирате приложението Microsoft Teams и да въведете в него вашите служебни потребителско име и парола за Office365 (например iivaon@office365faculty.uni-sofia.bg ).
ИЛИ
Да използвате браузер (само един от двата: Microsoft Edge или Google Chrome)
и да влезете като нерегистриран в платформата потребител с имена, които Вие подадете при влизане.
-
-
21.05.2020 (четвъртък) 17:30 - 19:00
- Организиране на класове (групи)
- Споделяне на файлове
- Чат
- Създаване на домашни
- Създаване на тестове с Forms
- Интеграция с други продукти на Офис 365.
-
Допълнителни безплатни услуги, които университетите могат да използват като част от наличните за тях лицензи на Microsoft 365
-
-
-
-
-
-
614.6 Ko PDF документ
-
9.0 Mo Video file (MP4)
-
-
-
-
Водещ семинара: Митко Янчев, ФМИ
-
-
-
-
-
-
-
-
д-р Савина Кирилова, Университетска библиотека, Софийски университет "Св. Климент Охридски"
-
-
д-р Савина Кирилова, Университетска библиотека, Софийски университет "Св. Климент Охридски"
-
-
Водещ семинара: проф. Цветан Давидков, Стопански факултет
-
-
-
-
проф. Мария Нишева-Павлова
-
доц. Главанакова
-
40.6 Ko Powerpoint 2007 presentation
гл. ас. Ирина Кюланова
-
3.1 Mo Powerpoint 2007 presentation
ас. Албена Антонова
-
Записът е със звук след 1:40 минута.
-